مدرسه توسعه فردی و کسب و کار علی مسچی

خدمات کوچینگ توسعه فردی و سازمانی و برگزاری دوره ها و رویدادهای تخصصی کوچینگ

مدرسه توسعه فردی و کسب و کار علی مسچی

خدمات کوچینگ توسعه فردی و سازمانی و برگزاری دوره ها و رویدادهای تخصصی کوچینگ

  • ۰
  • ۰

مربیگری کسب و کار چیست؟

مهم نیست که شما صاحب مشاغل کوچکی هستید یا یک شرکت چند ملیتی تأسیس می کنید ، بیزینس کوچینگ می تواند به شما در رونق کسب و کار شما کمک کند ، اما چگونه؟

مربیگری کسب و کار یا بیزینس کوچینگ ابزاری قدرتمند برای کمک به موفقیت در کار شما است. مربیگری کسب و کار به صاحبان مشاغل کمک می کند درک عمیق تری از توانایی ها و زمینه های پیشرفت خود داشته و از اهداف شخصی و شغلی خود آگاهی بیشتری کسب کنند.

با یک جستجوی ساده در اینترنت ، با وب سایت های زیادی روبرو خواهید شد که ادعا می کنند می توانند تجارت شما را متحول کنند ، اما اکثر آنها راه حل های عمومی و کلی بیش از حد ارائه می دهند. به عبارت دیگر ، این طراحی منحصراً برای شغل شما و نیازهای آن طراحی نشده است ، بنابراین بسیار کارآمد نیست.

وضعیت هر کدام از مشاغل با دیگری متفاوت است ، نمی توان فرمولی جادویی نوشت و ادعا کرد که باعث افزایش حجم فروش و سودآوری همه شرکت ها و سازمان ها خواهد شد.
با ایجاد یک فرهنگ آموزش در کسب و کار خود ، می توانید پتانسیل رشد خود و کارمندان خود را برای بهبود عملکرد آنها به حداکثر برسانید و در نتیجه کارایی کسب و کار خود را افزایش دهید.

تاریخچه کوچینگ کسب و کار

در دهه 1970 ، تیموتی گالووی ، نویسنده آمریکایی ، مجموعه ای از کتابها را با نام سری داخلی منتشر کرد. در این کتاب ها ، گالووی ایده های جدیدی را درباره مربیگری و دستیابی به موفقیت جهانی در ورزش هایی مانند اسکی ، تنیس و سایر مشاغل مانند موسیقی که به قدرت درونی و نظم فردی نیاز دارند ، معرفی می کند.

مدل گالووی چنان محبوب شد که بسیاری از افراد غیر ورزشکار از آن در زندگی شخصی و شغلی خود استفاده کرده اند. در آن روزها ایالات متحده تشنه ایده های جدید تیموتی گالووی بود و او را از سراسر ایالات متحده برای سخنرانی در زمینه کسب و کار دعوت کرد.

سالها بعد ، متفکران مختلفی مانند ورنر ارهارد و توماس لئونارد (هر دو آمریکایی) ایده های گالووی را در مورد زندگی و کسب و کار منتشر کردند. با این حال ، این جان ویتمور بود که تا حد زیادی از آموزه های تیموتی گالووی در بیزینس کوچینگ استفاده می کرد.


مربی کسب و کار مشاور نیست!

یک مربی فوتبال هرگز با بازیکنان در سراسر زمین نمی رود ، این امر در مورد مربیگری نیز صدق می کند. اما یکی از تفاوتهای اصلی مربیگری تجارت با سایر شاخه های مربیگری این است که یک مربی بازرگانی باید سالها تجربه در مدیریت بازرگانی و رهبری تجارت داشته باشد.

علاوه بر این ، Business Coach می تواند مشاوره کاملاً ویژه ای برای تجارت شما ارائه دهد. توصیه هایی برای شما ، مشتریان ، محصولات ، خدمات و تجارتتان. در واقع ، Business Coach منبع غنی از اطلاعات و تجربه است که به شما می گوید چه کاری باید انجام دهید.

Business Coach به شما کمک می کند ، مانند سایر مربیان ، استعدادها و توانایی های خود را شکوفا کنید ، اهدافی را برای خود تعیین کنید ، به این اهداف پایبند باشید ، به شما در تصمیم گیری های مهم و مهم کمک کند و برای موفقیت در تجارت خود به ویژه از طریق ضمانت مالی تلاش کنید. Business Coach تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را بدست می آورد تا در مورد چشم انداز شما ایده خوبی کسب کند.

چرا باید یک تجارت را آموزش داد؟
مهم نیست که شما یک مشاغل با مشکلات زیادی دارید یا یک پروژه موفق موفق تر خواهد شد ، مهم نیست که شما تازه کار خود را شروع می کنید یا در وسط هستید و بی تجربه نیستید ، یک شرکت کوچک و اینکه آیا شما یک شرکت تازه کار هستید یا یک مارک شناخته شده ، آموزش کسب و کار این به رشد و رشد تجارت شما کمک خواهد کرد.

اریک اشمیت ، مدیر عامل سابق گوگل می گوید؛ استخدام مربی بازرگانی بهترین تصمیم شغلی من بود ، اما اعتراف می کنم که این کار سخت و چالش برانگیزی بود زیرا به عنوان مدیرعامل یک شرکت موفق که در حال رشد و رشد بود ، نیازی به مربی بازرگانی نمی دیدم تا این که یکی از اعضا مرا به عضویت هیئت مدیره Google متقاعد کرد و سرانجام با نتیجه شگفت انگیز مربیگری تجارت من را شگفت زده کرد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که برای پیشرفت کار خود به یک مربی تجارت احتیاج دارید؟

اریک اشمیت در مصاحبه با فورچون از قول بیل گیتس نقل می کند؛ همه انسانها به مربی احتیاج دارند. بیل گیتس و استیو جابز دیگر صاحبان مشاغل موفقی هستند که از خدمات مربیگری کسب و کار بهره مند شده اند.

 

سوالات متداول درباره بیزینس کوچینگ

تفاوت مربیگری در تجارت و راهنمایی چیست؟

مربیگری یک فرایند بین دانش آموز و معلم است که فرد را برای افزایش مهارت ها و کسب تجربه در کنار یک فرد باتجربه (معلم) قرار می دهد. در حالی که آموزش مشتری آموزش وی را برای شناسایی و بهبود پتانسیل خود طی یک فرآیند همراهی می کند. ممکن است در رسیدن به اهداف شباهت داشته باشند اما مسیر و عملکرد آنها متفاوت است.
آیا بیزینس کوچینگ واقعاً به رشد تجارت من کمک می کند؟ چه در مورد مربیگری تجارت با تجزیه و تحلیل سازمان و اعضای آن و همچنین تعیین اهداف سازمانی و فردی برای به حداکثر رساندن رشد کسب و کار شما.

 

منبع: بیزینس کوچینگ علی مس چی
 

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • علی مسچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی